
El passat 4 de febrer de 2026, l’ACCID, conjuntament amb la Comissió d’Auditors de Comptes | REA Catalunya del Col·legi d’Economistes de Catalunya, i amb la col·laboració de Martínez Comín, va celebrar un webinar dedicat a “IA per a auditors: aplicacions pràctiques, riscos i bones pràctiques”.
Aquesta sessió s’emmarca en la recent publicació del monogràfic Comptabilitat i Direcció, número 40, titulat “Intel·ligència artificial: aplicacions i reptes en finances, comptabilitat i direcció”.
La jornada va ser inaugurada pel Sr. Francesc Garreta Dalmau, president de la Comissió d’Auditors de Comptes | REA Catalunya del Col·legi d’Economistes de Catalunya. La ponència principal va anar a càrrec de la Sra. Carme Monserrat Querol, economista i Censora Jurada de Comptes, sòcia de Martínez Comín i autora de l’article del monogràfic número 40 “L’impacte de la intel·ligència artificial en l’auditoria”, qui va aportar una visió pràctica i experta sobre l’aplicació de la IA en els processos d’auditoria.
La sessió va ser moderada per la Sra. Irene Ledo Barceló, vicepresidenta de la Comissió d’Auditors de Comptes | REA Catalunya del Col·legi d’Economistes de Catalunya, i va cloure amb la intervenció del Sr. Àlex Martínez Comín, soci director de Martínez Comín, que va destacar la importància d’un ús responsable i estratègic de la intel·ligència artificial en el futur de la professió auditora.
