
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
27/01 Conferència ONLINE (Webinar): “El Tancament Comptable de l’exercici 2021”
gener 27, 2022 @ 6:00 pm - 7:30 pm
CONFERÈNCIA EN CATALÀ
FORMACIÓ HOMOLOGADA:
Auditors de Comptes (ICAC): 1,5 hores en comptabilitat
Experts Comptables acreditats (RECC): 1,5 hores
Per poder gaudir de l’homologació caldrà realitzar i superar un test sobre la matèria de la sessió en el termini sol·licitat.
En aquesta sessió es farà un repàs de les novetats i dels temes comptables a considerar en la preparació dels comptes anuals del exercici 2021.
Ponent:
Gemma Soligó, economista i auditora. Socia de Grant Thornton. Membre de la Junta Directiva de l’ACCID.
Moderador:
Martí Garcia, president de la Comissió de Comptabilitat (Comissió conjunta CEC-ACCID).
–> ENLLAÇ D’INSCRIPCIÓ <–
Com accedir a la xerrada ONLINE?
Abans de l’acte rebrà un correu electrònic amb l’enllaç URL i contrasenya per a poder accedir a la sessió ONLINE.
- Per accedir cal identificar-se amb el nom, cognoms i adreça de correu electrònic.
- Per escoltar als ponents, abans d’accedir a la sala, ha d’activar el micròfon.
- Un cop dins de la sala, els micròfons dels assistents estaran apagats durant tota l’activitat per a no interferir en les ponències.
- Es podran fer preguntes a través del xat de preguntes i respostes o amb el botó d’aixecar la mà per a intervenir amb veu.
Podrà gaudir de la xerrada dels ponents i veure la presentació Power Point.
Per a qualsevol dubte contacti al correu comunicació@accid.org