
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
23/02 Conferència ONLINE (Webinar): “La importància dels intangibles en la creació de valor de l’empresa”
febrer 23, 2022 @ 9:30 am - 11:00 am
CONFERÈNCIA EN CATALÀ
Durant la sessió els integrants de la Comissió de Valoració d’Empreses i la Comissió d’Intangibles de l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID), presentaran l’estudi dels intangibles com a eix de creació de riquesa en l’economia del coneixement, essent la font principal d’avantatges competitius empresarials.
També, s’analitzaran 3 casos pràctics d’empreses molt diverses com Mediquo (PIME), Jasper (ScapeUp) i Fluidra (Gran empresa), per veure quina importància donen als seus intangibles, quins KPI no financers monitoritzen i quina és la seva evolució.
Modera:
Mario Blasco, membre del Club Financer i Fiscal.
Ponents:
Montserrat Casanovas, economista, Dra. en Ciències Econòmiques i Empresarials, presidenta de la Comissió de Valoració d’Empreses de l’ACCID.
Josep Maria Viedma, economista, Dr. enginyer industrial i economista, president de la Comissió d’Intangibles de l’ACCID.
Julià Manzanas, economista, secretari de la Comissió d’Intangibles de l’ACCID.
Laura Sallent, economista, secretaria de la Comissió de Valoració d’Empreses de l’ACCID.
-> ENLLAÇ D’INSCRIPCIÓ <-
Com accedir a la xerrada ONLINE?
Abans de l’acte rebrà un correu electrònic amb l’enllaç URL i contrasenya per a poder accedir a la sessió ONLINE.
- Per accedir cal identificar-se amb el nom, cognoms i adreça de correu electrònic.
- Per escoltar als ponents, abans d’accedir a la sala, ha d’activar el micròfon.
- Un cop dins de la sala, els micròfons dels assistents estaran apagats durant tota l’activitat per a no interferir en les ponències.
- Es podran fer preguntes a través del xat de preguntes i respostes o amb el botó d’aixecar la mà per a intervenir amb veu.
Podrà gaudir de la xerrada dels ponents i veure la presentació Power Point.
Per a qualsevol dubte contacti al correu comunicació@accid.org