
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
22/04 Conferència ONLINE (Webinar): “El finançament de les startups”
abril 22, 2021 @ 6:00 pm - 7:30 pm
CONFERÈNCIA EN CATALÀ
Ja pot adquirir la nova Revista de Comptabilitat y Direcció sobre “Startups: Claves de éxito, financiación y valoración“
Finançar una startup no és una tasca fàcil. Existeixen, però, diverses formes de fer-ho, sigui amb fons propis, o bé aliens. L’etapa del cicle de vida en què es trobi la startup determinarà en bona part quin és el tipus de finançament més adient. L’emprenedor ha de considerar els efectes diluents i de cessió de control que algunes modalitats de finançament poden comportar.
Ponents:
Susana Domingo, Directora de l’Executive MBA, Responsable de l’Àrea d’Estratègia i Emprenedoria i Directora del StartLab de la UPF-Barcelona School of Management
Ernest Solé, professor de l’àrea d’Operacions i Tecnologia, i Cap d’Estudis de la UPF Barcelona School of Management.
Com accedir a la xerrada ONLINE?
Abans de l’acte rebrà un correu electrònic amb l’enllaç URL i contrasenya per a poder accedir a la sessió ONLINE.
- Per accedir cal identificar-se amb el nom, cognoms i adreça de correu electrònic.
- Per escoltar als ponents, abans d’accedir a la sala, ha d’activar el micròfon.
- Un cop dins de la sala, els micròfons dels assistents estaran apagats durant tota l’activitat per a no interferir en les ponències.
- Es podran fer preguntes a través del xat de preguntes i respostes o amb el botó d’aixecar la mà per a intervenir amb veu.
Podrà gaudir de la xerrada dels ponents i veure la presentació Power Point.
Per a qualsevol dubte contacti al correu comunicació@accid.org
NOTA INFORMATIVA:
Els materials post conferència (presentació del ponent + gravació) tindran un cost de 25€/descarrega (socis) i de 40€/descarrega (no socis). S’han de sol·licitar a info@accid.org.