Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

16/07 Conferència ONLINE (Webinar): “Anàlisi econòmica i social de la crisi actual: Passat, present i futur”

juliol 16, 2020 @ 6:30 pm - 8:00 pm

Passat: No és la primera vegada que patim una situació com l’actual. Quines conseqüències va tenir i com es van solucionar.

Present: Encerts, errors i conseqüències que estan subjacents actualment. No ens ho acabem de creure i estem demorant la solució.

Futur: Incertesa i conseqüències a curt, mitjà i llarg termini. Canvis en les estructures socials i econòmiques.

Es tracta de fer una exposició lliure i constructiva de la situació actual com a resum als esdeveniments viscuts últimament des del punt de vista econòmic i social.

Ponent:

Jose Luís Giral i Tricas, Economista, Expert Comptable Acreditat REC i AECA, Tècnic Tributari.

 

Com accedir a la xerrada ONLINE?

El mateix dia de la sessió al matí, vostè rebrà un correu electrònic amb l’enllaç URL per a poder accedir a la sessió ONLINE. La plataforma serà Cisco Webex.

  • Per a accedir cal identificar-se amb el nom i adreça de correu electrònic
  • Una vegada dins, cal seleccionar l’opció de “Llamar con mi ordenador” per a activar el so correctament. 
  • Els micròfons dels assistents han d’estar apagats durant tota l’activitat per a no interferir en les ponències. Es podran fer preguntes a través del xat

Podrà gaudir de la xerrada del ponent i veure la presentació Power Point.

Per a qualsevol dubte contacti al correu info@accid.org

Mostra els detalls

  • Data: juliol 16, 2020
  • Hora:
    6:30 pm - 8:00 pm
  • Lloc web: www.accid.org

Organitzadors

  • World Compliance Association
  • ACCID