11 de gener de 17 a 18 hores
Conferència en català
ACCID i la Unió Empresarial de l’Anoia organitzen el proper 11 de gener un nou webinar dedicat a tractar sobre solucions de finançament empresarial amb propostes alternatives a les tradicionals que ofereix la Banca. A més, abordarem cada mesura amb un cas pràctic per facilitar el coneixement sobre la seva utilitat.
Amb la nova conferència en línia ampliem l’abast de la que vam organitzar el novembre passat sobre el finançament empresarial. Ara, tractarem específicament de mesures com el Factoring estadístic, el Revenue Management, el Rent Back o el crowlending. I per a casos molt específics hi ha Project finance, Fons de deute, Finançament de projectes immobiliaris, de projectes d’energia fotovoltaica, les societats de garantia recíproca o les procedents d’administracions públiques.
Benvinguda i Moderació:
Montserrat Casanovas
Ponent:
Jordi Carrillo. Economista, consultor independent i assessor en l’àmbit de negoci i financer. Doctor en Administració i direcció d’empreses, advocat i politòleg.
Acceder
Lost password?