CONFERÈNCIA EN CATALÀ
Si ja hauria de ser prou important el compliment dels requeriments de transparència en qualsevol organització, en aquells casos en què es gestionen recursos públics, aquesta transparència hauria de ser total.
La correcta justificació de les subvencions públiques rebudes per qualsevol entitat resulta imprescindible per contribuir a garantir i assegurar aquesta transparència en la gestió i control de recursos públics.
Per la seva formació i preparació professional, l’auditor pot tenir un paper molt rellevant en el control d’aquestes justificacions que ajudi a l’assoliment d’aquest objectiu de transparència.
Davant els Fons Europeus per a la Recuperació, es reforça la importància de comptar amb el col·lectiu auditor.
Ponent:
Agusti Mañosa, Soci Auditor de GFS – GAFISA BARCELONA AUDITORS.
Com accedir a la xerrada ONLINE?
Abans de l’acte rebrà un correu electrònic amb l’enllaç URL i contrasenyes per a poder accedir a la sessió ONLINE.
Podrà gaudir de la xerrada del/de la ponent i veure la presentació Power Point.
Per a qualsevol dubte contacti al correu comunicació@accid.org
Acceder
Lost password?